vrijdag 1 april 2016

Drie is teveel. Veel teveel! T.E.A.B.

Er zijn van die onderwerpen die zelfs voor mij lastig zijn.
Ik wil niet veroordeeld worden.
Maar ik heb besloten open kaart te spelen.
De echte reden van mijn burn out te vertellen.
Ik ben bang dat mijn/onze levensstijl een schok zal zijn voor sommigen.
Maar ik kan het niet langer voor me houden.
Er zijn 2 mannen in mijn leven.
Met 1 ben ik getrouwd en de ander woont bij ons in.
Ik woon dus samen met 2 mannen.
Een spannend liefdesleven wat zijn tol eist.
Ik kan niet meer.
Ik ben letterlijk op.
De aandacht die die 2 mannen eisen is om horendol van te worden.
Niet de seks...die is prima. Aan aandacht geen gebrek.
Alleen wat van wie is was even lastig. Dus dat doen we niet meer.
We hebben geen gedrielijke gemeenschap meer.
Het zoeken naar het lichaamsdeel passend bij diegene die ik smachtend aankeek,
liep altijd weer anders. Vaak keek de een mij vragend aan terwijl ik drukdoende was met de ander.
Ik streelde een been om er even later achter te komen dat het mijn eigen was. (wintervachtje)
Ik voelde een hand op mijn welvingen. Ook mijn rug werd gestreeld.Mijn nek werd zachtjes gemasseerd en mijn hoofd geaaid. Ik moest me enorm concentreren. Wie bij welke hand hoorde lukte al helemaal niet meer. Ik voeldevan alles maar was alleen maar bezig om het te analyseren.
Kun je je voorstellen hoe verward ik werd toen ineens aan mijn tenen werd gelikt. Dat bleek de hond te zijn. Dus die hebben we naar buiten gebonjourd. Geen succes dus.
Nu doen we het om en om.
Dat geeft ietsje meer rust.
Geen gezoek naar passende lichaamsdelen en aanverwante zaken.
Ook hebben wij tijdelijk een extra vrouw erbij gehad.
Maar daar had ik helemaal een gebruiksaanwijzing voor nodig.
Geen idee hoe dat werkt en geen tijd om het uit te zoeken ,want de mannen
gingen er al snel mee aan de haal. Niet leuk want dan zat ik weer de hele avond te haken.
Alleen.
Die vrouw was super leuk hoor alleen geen moment rust met haar.
Alles wist ze beter en niks deden we goed. Ze bleef maar praten ook!
Dus die hebben we snel gewipt.
Nu dus alleen mijn 2 mannen.
Maar ook daar kan ik mijn draai nog niet vinden.
Als er iets kwijt is dan is het dubbel kwijt.
Er klinkt 2 x zo vaak Ann, weet jij waar dit ligt?
Niks kunnen vinden omdat ze alles overal en nergens neer leggen.
Ook 2 x zo vaak stinksokken verdwaald door het huis.
Dubbel zo vaak gesnurk en dubbel zo vaak scheten.
Het is druk thuis.
Te druk.
Dus vandaar.
Met pijn in mijn hart.
Tegen elk aannemelijk bod.
Alleen naar een goed tehuis.
Mijn mannen.

Liefs Ann















Geen opmerkingen:

Een reactie posten