dinsdag 24 februari 2015

Taboe or not taboe ?

Taboe ,TABOE, taboe, t a b o e
Gek woord voor een gek fenomeen.
Taboe , dat is dus eigenlijk een soort Voldemort .
Je mag er niet over praten en er eigenlijk ook niet over nadenken.
Fok joe ...mijn hoofd dus daag! Ik denk wat ik wil denken.
Maar ja. Wanneer spreek je het wel uit?
Ha....daar heb ik je. EN tegen wie?
En vooral ook WAAROM?
 Nou voorbeeldje dan maar?
Ik was niet zo heel fijn zwanger.Maar ja,er moest
ergens een roze wolk zijn. Niet gevonden.
Bevalling was ellendig. Maar ja, er werd mij verteld als je je kind
op je buik hebt ben je het vergeten. Ik heb 2 weken niet kunnen zitten!
Hoezo vergeten? Daarbij was mijn oudste niet bepaald een heel knappe baby.
Ik heb in zijn baby foto boek ook een krantenknipsel gedaan wat er op zijn
 geboortedag is gebeurd in Nederland. Er was in Artis een superleuk chimpansee baby'tje
geboren. Die foto heb ik uitgeknipt en naast zijn baby foto geplakt.
Yep,ze hadden broertjes kunnen zijn.
Dus nee heel knap was die niet. Maar blijkbaar was ik de enige die het zag.
De visite enzo hingen boven zijn wieg te brallen hoe schattig en lief hij wel
niet was. Nou. Lief was hij ook niet. Godskannonen...wat een sjankerd!
Hij heeft ons niet normaal laten slapen  tot hij 6 maanden oud was.
Etterbak! TABOE
Taboe 2?
Dat je leven regelmatig stik saai is! Wekker , opstaan,ontbijt,slaperige kop van
je liefhebbende kwalgenoot tegenover je, werken, kuttenhoofd van je baas.
Thuis word er verwacht dat je kookt en dan tv kijken en de volgende dag weer.
En als je mazzel hebt is het woensdag wil je kwalgenoot ook nog even
zijn mannelijkheid bewijzen. In die 10 minuten heb jij je boodschappenlijst al klaar
voor morgen. En stiekem hoop je dat het morgen, als je wakker wordt , ineens anders is.
SUCCES! TABOE
Taboe 3?
Dat je heel soms gewoon even wil zeuren om het zeuren.
En ruzie wil maken om te ruziƫn.
Gewoon omdat je wil weten dat je leeft.
Dat je boos kan worden , dus bestaat .
Dat je kan huilen , dus kan voelen.
Dat je er mag zijn.Gewoon om wie je bent.
En staat je dat niet aan . Jammer dan. Fok joe
Zo en nu naar de winkel.
 Maandverband is op.

Liefs



2 opmerkingen:

  1. Ow Ann ik lig helemaal dubbelt. Wat een ontzettend leuk stukje maar wel waar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk, dit had ik even nodig Ann! Geweldig stuk!!

    BeantwoordenVerwijderen