dinsdag 10 maart 2015

Hormonen of gewoon lastig?

Toen kon het nog,
Toen je nog geen anderhalf uur nodig had om jezelf aantrekkelijk te maken.
Toen je nog viriel en vruchtbaar was.
Toen je nog op gympen kon lopen omdat je toch wel de seks aan je kont had.
Toen ,ja toen kon er veel.
En nu?
Dankzij het gebrek aan die klote hormonen die niet meer door je lijf gieren
kom je nergens meer mee weg.
Vroeger kon je ruzie maken .Gewoon omdat je er zin in had. En dan zocht je de
grens op. Gewoon om te kijken hoever je kon gaan. En als de grens was bereikt deed een potje goede seks wonderen. Of je lachte schalks en klaar. Ook flirten was leuk. Iemand lekker lang aan kijken en wie draait er dan als eerste weg?
Maar nu.
Ik kan ruzie maken wat ik wil maar de seks heb ik niet meer aan mijn kont hangen.
Ook op gympen lopen is ietwat ongemakkelijk. Die kop he?
En dat lijf wat gewoon niet vruchtbaar meer is.Daar word dus ook niet meer op gereageerd.
Flirten ? Als ik dat probeer dan krijg ik kramp en das niet sexy nie!
Ze ruiken mijn feromonen niet meer.
 Al kocht ik liters en sprayde ik mij vol.
Het heeft geen effect. Ik ben volgens de dierenwereld een oude vrouw.
Mijn cyclus is verdwenen en mijn lijf ook.
Ik ben niet meer tot  nut voor de man en dat merk je.
Sinds een paar dagen slik ik oestrogeen tabletten omdat een of andere snuggere arts
zeker wil weten dat ik in de overgang zit.
Wel ja joh.....schriftelijk bevestigd en in drievoud ingeleverd ook nog.
Ik stuiter door mijn huis en ben niet te genieten. Niets deugt en niemand is aardig.
Mocht er iemand langs komen kan ik hooguit een uur of 2 redelijk normaal doen zonder
met een mes achter ze aan te zitten. Mijn man maak ik zelfs bang.
Enniewee was ik al niet graag bij de moestuinwinkel ,maar nu helemaal niet.
Vandaag werd ik gestalkt door een man op leeftijd (gewoon een ouwe knar).
Hij loopt al in 3 gangen steeds tegen mij aan met zijn irritante rollator.
En wat denk je? Sta ik bij de kassa komt hij achter mij staan.
Waarom?
Of is misschien, mijn krampachtig door de winkel gehups ,op te gele sportschoenen,
een teken voor hem dat ik aan het flirten ben?
Is dit mijn nieuwe doelgroep?
Ik glimlach en krijg een hele dikke glimlach terug en een hele vette  knipoog.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten