donderdag 3 maart 2016

Dr Hotty

Nou daar ben ik weer.
Mijn arts had mij gedumpt. Weet je nog?
Iets met aankruisen van het prikformulier enz.
Hij maakte het uit met mij.
Ik moest naar een collega.
Gisteren was het zover.
Mijn blind date met de nieuwe dokter.
Als mijn libido niet extreem laag was dan
had ik waarschijnlijk een andere voorstelling van de nieuwe dokter. Iets met zwoel en sexy met een witte jas met drukknopen.....nou ja.. vul maar in.
Nu wil ik gewoon een dokter die kundig is.
Eentje die mijn hand pakt en zegt : ik help je.
En het lijkt alsof ik die heb gevonden.
Hij was verontwaardigd over het boos worden van zijn collega omdat ik het formulier had ingevuld. Het leek hem heel logisch dat ik dit had gedaan
Hij was op de hoogte van SON en was blij dat ik daar ook
van op de hoogte was. Hij nam mij serieus. Nu is dat nemen niet in de zin van erotisch nemen maar hij zag mij zitten.
Nou ....dat bedoel ik ook weer niet zo ,maar hij hoorde mijn hulpvraag!!
Poeh...
Ik ben onderzocht en beklopt en bekeken.
Ik heb een longfoto en een ecg gehad.
Ook is er veel bloed afgenomen en word de bijnierschorsdingen ook nagekeken. Nou super zou je zeggen.
Wat een top arts!
Ja nou ja.
Hij heeft een spraakgebrek.
Hij had het over ruijma en een ruijmatoloog.
Ik dacht huh...wat zegt hij?
Vervolgens hebben we het gehad over therapie en hij vroeg welke therapuijt ik heb. En of ik al lang Uijtyrox slik.
Ik heb hem eerst nog verbeterd. Maar dat had weinig zin.
Na de derde poging heb ik het opgegeven.
Als dit het ergste is...een spraakgebrek.
Daar kan ik wel meeleven.
Het klinkt ook eigenlijk wel een beetje sexy........
Hij keek mij doordringend aan en begeleide mij naar de duijr.
De volgende keer als ik zou komen zou hij mij kuijren.
Ik verzonk in zijn donkerbruine ogen en dacht aan het moment dat hij mij de kleren van mijn lijf zou schuijren.
Zijn hete zwoele kussen in mijn nek. Zijn warme handen op mijn lijf........
En weg is mijn concentratie .
Sorry...wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten