dinsdag 28 juni 2016

Tsjaka of chakra ?

Mijn burn out zeurt.
Hij wil iets doen.
Maar nog niet aan het werk.
Ieder half uur een klant lukt nog niet.
De gedachte eraan beneemt mij de adem.
Maar ik heb een flink aantal maanden genetflixt.
Ik heb gehuild en gerust.
Ik krijg beetje bij beetje energie.
Ik wil mijzelf helpen helen. Maar hoe?
Ik brand wierook en doe yoga.
Ik wandel en slaap.
En dan kom ik iemand tegen die een cursus bewustwording aanbied.
Een 1 dags cursus.
Ik dacht...dat kan ik.
Ik moet mij weer bewust worden.
Bewust worden van mijzelf en van wat ik wil.
Ik heb contact met deze jonge vrouw gezocht en ze
wil mij helpen.
Maar niet in 1 dag.
En niet in een groep.
Logisch ook wel...
Ik wil vooral andermans bewustworden niet in de war brengen.
Dus een intake gehad en dat was een openbaring.
We gaan samen werken aan mijn bewustworden.
En vandaag was de eerste dag.
Best spannend allemaal.
Hoe zweverig gaat het worden?
We gaan werken aan mijn blokkades.
Ik moet anders gaan voelen.
De chakra's moeten open  en ik dus ook.
We beginnen en ze praat mij erdoorheen.
En dan ben ik niet meer te stoppen.
Ik stroom van onder en van boven als een dolle door.
Wat is het bijzonder om je lijf op deze manier te voelen.
Dat lijf wat het vaker niet doet dan wel.
Wat fijn dat ik kan helen van binnenuit.
Ik ben kneiterkapot van het harde werken.
Maar oh wat is het fijn.


liefs Ann








Geen opmerkingen:

Een reactie posten