dinsdag 31 januari 2017

Liefde

Iedereen vind iets van Trump.
Ik natuurlijk ook.
En ik hoor jullie alweer zuchten..oh god wat heeft ze nu weer.
En dat snap ik. Maar ik moet het even kwijt.
Normaal typ ik in de ochtend wat maar ik heb expres gewacht,
Tot het over zou waaien of zo.
Niet dus.
Ik moet het dus kwijt.
Trump dus.
Van beide kanten worden spelletjes gespeeld.
Ik geloof dat niet alles waar is wat er rond gaat op het net.
Maar dat het een eng nek is is mijn mening.
Gebaseerd op wat?
Op beslissingen die hij neemt.
Ik heb ook dingen gedeeld tegen hem.
Ook een handtekening gezet onder een petitie.
En vanmorgen bedacht ik mij ineens : wat zou hij er allemaal zelf van vinden?
Al deze commotie en anti groeperingen.
En weet je wat ik denk?
Dat hij ervan smult.
Hij vindt dat hij al deze aandacht verdient want de wereld draait om hem.
Dat de aandacht negatief is boeit hem niet.
Hij is de beste...zegt hij zelf.
Zulke mensen dulden geen tegenspraak.

Misschien ken jij ze ook wel uit je eigen omgeving.
Ik wel in ieder geval.
Het moet om hen draaien.
Ze willen eigenlijk constant applaus en bevestiging.
Spreek ze ook vooral niet tegen.
Zij weten het ALTIJD beter!
Altijd!
En zeg vooral niet hoe het met jou gaat.
Ze draaien het binnen 2 seconden om naar henzelf.
Ze eigenen zich steeds meer toe.
Gedrag wat obsessief lijkt.
Zulke types wisselen vrienden /mensen om als ware het voorwerpen.
Er zit maar 1 ding op.
Wegwezen!

En dat is wat er eigenlijk ook met Trump moet gebeuren.
Hij wil provoceren en uitlokken.
Als we dit nu gewoon eens niet meer aannemen?
Niet zijn idiote mening ons laten raken
Ik weet dat het lastig is maar laten wij ons platform niet door hem laten innemen.
Het vergif uit zijn mond niet tot ons laten komen
De mensen in Amerika.zijn helaas tot hem veroordeeld.
Deels eigen schuld.
Ik wens ze succes maar ik doe niet meer mee.
Ik neem zijn vergif niet aan.
Ik ga voor liefde.
Ik kies voor liefde.
Liefde voor jou en voor mij .
Maar vooral voor de wereld.

liefs Ann










Geen opmerkingen:

Een reactie posten