maandag 30 november 2015

Gebruiksaanwijzing

Nooit gedacht toch gekregen.
Of zo iets!
Gekscherend roepen we wel eens dat het zoveel handiger was als je
een gebruiksaanwijzing zou kunnen krijgen bij iemand.
En dan vooral bij diegene die toch al niet te nassen is!
Nu ben ik toch wel een voorbeeld uit een boekje.
Stemmingswisselingen en hormonaal in onbalans.
Hallo chronische ellende. Welkom in mijn perfect chaotisch leven.
Je kan er heus wel bij. Voor mijn omgeving is het lastiger dan voor mij.
Nu kan ik 2 dingen doen. Mijn schouders ophalen
én denken : jullie probleem.
Of optie 2 : een gebruiksaanwijzing opstellen.
Ik ga voor dat laatste. En ik ga er voor het gemak van uit dat
deze multimaal inzetbaar is.
Komtiedan:

1   Tast voorzichtig mijn bui af. Bij twijfel gooi        eerst een stukje gebak.
2   Denk niet dat je weet hoe ik denk. Vraag aan        mij waarom ik je uitscheld.
3   En neem mij niet teveel kwalijk. Ik kan er            niks aan doen dat ik zeur!
4a Wees oprecht en eerlijk. Ik heb niet altijd de behoefte aan tact.
4b Bij twijfel aan 4 a ,kijk dan eerst of ik vuur spuug.
5   Ik kan op het laatste moment ons uitje afzeggen. Boeien, ga dan lekker alleen!
6   Ik ben ziek ....dus?
7   Oh en als we afspreken om elkaar te zien kan dat dodelijk vermoeiend zijn. Mocht ik na 10                   minuten weer naar huis willen dan ligt dat niet aan jou. Of misschien wel,tsja.....
8   En dat jij leuke dingen doet met je familie en vrienden en zo ,val mij daar niet mee lastig!
9   Als ik je zonder reden aanvlieg , bedenk dan dat ik extreme jeuk heb, of pijn heb of je gewoon            een bitch vind.
10 Vergeet tussendoor niet dat ik hoe dan ook iets menselijks heb.
11  Mocht je een briljant dieet tegenkomen waarvan je zeker weet dat dit werkt bij mij,
      waag het niet om dit te vertellen. Als ik een diëtist wil zoek ik er zelf wel 1.
12  En mocht je de achternicht van de buurman van je aangetrouwde kuttenkop oom op een                       verjaardag spreken  en die schijnt hetzelfde te hebben en die heeft een briljante arts , waag het             niet om mij die naam door te geven. Mocht ik medisch advies willen dan ga ik wel naar het                 ziekenhuis

Dit zijn gewoon wat basis regels.
Als je je hier een beetje aan houdt dan moeten we best door 1 deur kunnen samen.
Leuk toch? Dat ik de moete heb genomen. Toch ? Hey. Hallo? Hey..KSSST...


Liefs ofzo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten