donderdag 22 januari 2015

Blog maagd

Daar is ze dan.
Mijn allereerste keer.
Nog even en ik ben geen blogmaagd meer.
Dit is bijna net zo spannend als die andere ontmaagding.
Ik moest voor deze wel veel meer moeite doen,Ik had ooit eens een wachtwoord aangemaakt voor google+ en had geen idee meer wat deze was.Thank god had ik een droom waarin mijn wachtwoord duidelijk werd.Anders was ik nog steeds maagd.En nu kan ik jullie lastig vallen met mijn hersenspoken.Op facebook plaatste ik regelmatig ellenlange statussen met goede zondagmorgen gedachtes.Mooie wijze woorden die je het gevoel gaven dat ik een gemiddeld IQ had van 160 of hoger.Statussen die uitpuilden van humor en ook briljante ideeën kwamen voorbij.Veel van mijn beste vrienden reageerden verbaasd.Zoveel mooie woorden en warmte in mijn woorden.Dat moest ik niet op facebook plaatsen.Ik moest gaan bloggen.Ik moest mijn woorden de wereld in sturen.Daar waar ze horen.Het grote publiek.Ik moet applaus en lof en eremetaal en onderscheidingen en .....
Misschien wilden ze mij wel gewoon kwijt op facebook?
Zou het kunnen dat ze die ellenlange lappen tekst niet meer in hun tijdlijn wilden hebben?
Zouden het misschien geen beste vrienden zijn?
Is het mogelijk dat deze ontmaagding gewoon een illusie is net als die andere?
Misschien moet je de eerste keer gewoon gehad hebben?




4 opmerkingen: