dinsdag 4 juli 2017

Bah een baard

Mannen met baarden.
Ja die ...
Die zogenaamde hippe jongeren en de oude
mannen die nog stoer willen zijn.
Ik ben er klaar mee.
Maar niet gewoon klaar maar echt enorm klaar.
Jij kent ze ook wel.
Misschien heb jij ze ook in jouw omgeving.
Ze feliciteren je en komen met die enorme bos recht op je af.
Ze drukken dat riekende schaamhaar op je net gescrubde wang.
Je hebt je dure dagcrème op gedaan ,want die trekt iets glad.
Dag rimpel.
Tot die baardaap op je afkomt en je zoent.
Scratschhhh over je wang.
Dag foundation!
Die zit nu in die schuurborstel .
Samen met je rouge.
En heel veel bacteriën.
Dat groeit daar natuurlijk enorm.
Hele stammen bevolken die baard en snor.
Wel eens een baard en snor van dichtbij bekeken?
Ik wel.
Voor mijn werk.
Kun u ook even mijn baard en snor doen?
Ja natuurlijk.
Terwijl ik de tondeuse over die enorme berg haal ,moet ik mijzelf ernstig toespreken.
Nee Ann, niet kijk of er eten in hangt!
ANN!!! Nee dat is geen pulk uit zijn neus.
Mijn maag protesteert.
Er hangt een blok in.
Ik kuch en ga door met scheren.
En ineens is het daar.
Het beeld.
Zij ligt op haar rug en de benen gespreid.
Hij knielend ervoor.
Ik schud mijn hoofd en snuif.
Wat ruik ik?
Te laat.
Ik ren naar boven en daar gaat mijn maaginhoud.
Zucht.
Mannen met baarden.
Nee bedankt!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten